Płatność SMS w restauracjach McDonald’s

Oceń ten artykuł
(1 głos)

Sieć restauracji McDonald’s planuje wprowadzić w życie firmy system mobilnych płatności, dzięki którym klienci będą mogli płacić za zamówienia (do 20$) za pomocą swojego telefonu ograniczając do minimum komunikacje z obsługą. Wprowadzenia mobile contactless payments na tą chwilę ma objąć 1 200 restauracji na terenie Wielkiej Brytanii.

Mobilne płatności w restauracjach i sklepach to usługa, która ułatwia wdrażanie rożnych systemów lojalnościowych czy mechanizmów nagradzających klientów (rabat, kupon, punkty), które związane będą z ilością, częstością i wartością płaconych zamówień za pomocą telefonów komórkowych – po transakcji kupony (lub inna forma prezentu) automatycznie pojawi się na telefonie klienta zachęcając do powrotu. Już od pewnego czasu McDonalds testuje w Japonii system mobilnych kuponów – każdy klient, który zamówi coś w restauracji może pobrać mobilny kupon przykładając telefon do specjalnego urządzenia.

Możliwości i szanse jakie tworzą mobilne płatności w świecie sprzedaży bezpośredniej są liczne i z uwagą należy przyglądać się jego rozwojowi.

Powiązane artykuły (wg słów kluczowych)

W górę